Viària
Defensem la millora de xarxa secundària catalana per fer-la completa i coherent. Proposem la integració metropolitana de la C33, l’eliminació dels peatges explícits i a l’obra, l’atenció a les carreteres locals més perilloses i un l’ús d’un estàndard d’equitat que tingui en compte la dimensió i densitat dels territoris.
Articles
Empantanegats a l’AP-7
Article de Manel Cunill i Llenas publicat al Diari de Sabadell el 8 de març de 2022. És cert que l’eliminació dels peatges, especialment de l’antiga AP-7, s’ha traduït en un maldecap per als...
Mollet, segon moment transformador
En blau, el polígon de Can Prat. Hi havia una vegada, ara fa 40 anys, el municipi de Mollet del Vallès va iniciar una transformació profunda. Era al nord, amb la reivindicació de Gallecs i formant...
El negoci de l’AP-7
Article de Manel Larrosa publicat a El Punt Avui el 13 de setembre de 2021. Un cop tancats els peatges i havent fet memòria que hem abonat unes 35 vegades el seu cost podem fer epitafi del cas. En...
Propostes
femVallès suma propostes a les mesures d’Interior per descongestionar l’AP7
L’associació valora positivament les mesures, tot i que assenyalen que en calen més. femVallès insta al Ministeri de Transports a rebaixar el màxim de velocitat i a regular els avançaments entre...
Corredor C33 Besòs
Una proposta estratègica de millora de la xarxa viària mitjançant la integració metropolitana de la C33 L’alliberament del peatge de la C33 obre la porta a què aquesta via formi part del territori...
Alegaciones al anteproyecto de Ley de Movilidad Sostenible y Financiación del transporte Público Urbano
El cambio fiscal y el fin de los dos agravios principales en peaje (AP7, AP2) deben significar una oportunidad para la justicia y la equidad, después de medio siglo en algunas CCAA (especialmente en...
Estudis
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.
Notes de premsa
femVallès vol que la Generalitat nomeni un comissari per accelerar l’endarrerit pla de mobilitat del Vallès
Imatge: Presentació del Pla Específic de Mobilitat del Vallès (PEMV) a la seu del Consell Comarcal del Vallès Occidental el 14 de febrer de 2020. femVallès afirma que a data de maig de 2022 només...
femVallès proposa un tercer túnel de Rodalies pel litoral de Barcelona
Aquest nou túnel de només 2,5 kilòmetres connectaria les línies de Rodalies del Maresme (R1) i el Baix Llobregat (R2), trencant així els dos culs-de-sac de les estacions de França i el Morrot....
Un projecte d’articulació i complementarietat de dues capitals
Per Manel Larrosa, Eduard Jiménez, Ferran Pont i David Garrofé. Article publicat al Diari de Sabadell el març de 2023. Els valors positius de partida amb què comptem Terrassa i Sabadell ens diuen...