[Vídeo] Un intercanviador a Volpelleres facilitaria enormement la mobilitat dins el Vallès i la regió metropolitana

[Vídeo] Un intercanviador a Volpelleres facilitaria enormement la mobilitat dins el Vallès i la regió metropolitana

Un intercanviador a Volpelleres facilitaria enormement la mobilitat dins el Vallès i la regió metropolitana. Aquest intercanviador és un dels 4 reivindicats per FEMvallès des de 2013….

Llegir Article →
Al·legacions al Pla Director d’Infraestructures 2021-2030

Al·legacions al Pla Director d’Infraestructures 2021-2030

Context català. La dimensió de la inversió del PDI s’han de justificar en un context català d’inversions ferroviàries, pla que no existeix. Els objectius a…

Llegir Article →
Alegaciones al anteproyecto de Ley de Movilidad Sostenible y Financiación del transporte Público Urbano

Alegaciones al anteproyecto de Ley de Movilidad Sostenible y Financiación del transporte Público Urbano

El cambio fiscal y el fin de los dos agravios principales en peaje (AP7, AP2) deben significar una oportunidad para la justicia y la equidad,…

Llegir Article →
Dossier xarxa viària bàsica

Dossier xarxa viària bàsica

Recull de propostes de millora de la xarxa viària bàsica 2021: Equitat en la xarxa viària bàsica El cicle de les autovies   Un estàndard de…

Llegir Article →
[VÍDEO] Un intercanviador a l'Hospital General de Catalunya reduiria 30 minuts de trajecte

[VÍDEO] Un intercanviador a l’Hospital General de Catalunya reduiria 30 minuts de trajecte

Un intercanviador a l’Hospital General de Catalunya reduiria 30 minuts de trajecte i permetria la connexió amb altres ciutats vallesanes o l’UAB. L’intercanviador d’Hospital General…

Llegir Article →
La Catalunya de 9 vegueries (en 4 províncies)

La Catalunya de 9 vegueries (en 4 províncies)

L’ordenació (física) i l’organització (institucional) territorial de Catalunya són dues matèries diferents. Del tot diferents però, si no comparteixen el mateix mapa la situació es…

Llegir Article →
Semidirectes a la línia R4, una visió regional

Semidirectes a la línia R4, una visió regional

Objectius i qüestions a la R4: Que els semidirectes actuals en la R4 des de Manresa nomes estalviïn temps més enllà de Terrassa i per…

Llegir Article →
Informe sobre l’emplaçament òptim de l’estació dels FGC a Castellar del Vallès

Informe sobre l’emplaçament òptim de l’estació dels FGC a Castellar del Vallès

El present informe avalua les dues hipòtesis plantejades sobre l’emplaçament de l’estació:1- A la fabrica nova, al peu de la cartera B124.2- A la plaça…

Llegir Article →
Informe sobre l'emplaçament òptim de l'estació dels FGC en l'àmbit industrial de Castellar del Vallès

Informe sobre l’emplaçament òptim de l’estació dels FGC en l’àmbit industrial de Castellar del Vallès

El present informe avalua les dues hipòtesis plantejades sobre l’emplaçament de l’estació: 1- Al costat de la carretera B124, i propera a la Sony, segons…

Llegir Article →
[Annex cartogràfic] Una alternativa de traçat dels FGC de Sabadell a Castellar del Vallès

[Annex cartogràfic] Una alternativa de traçat dels FGC de Sabadell a Castellar del Vallès

Annex cartogràfic del treball “Una alternativa de traçat dels FGC de Sabadell a Castellar del Vallès” produït per Via Vallès. El podeu descarregar a continuació:

Llegir Article →

© 2020 Cecot Política de privadesa | Política de cookies | Avís legal